Yeranos

Παρασκευή, Ιουλίου 06, 2007

Ιουλιανό ημερολόγιο

Ανήμερα στις 2 Ιουλίου αγόρασα και εγώ ένα διάδρομο γυμναστικής. Είναι ένα σημαντικό βήμα μιας εσωτερικής πορείας αναγέννησης που ξεκίνησε πριν 2 χρόνια με την εγγραφή μου σε ένα φροντιστήριο για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Πέρασα με επιτυχία τις εξετάσεις και έτσι τώρα μπορώ να διαβάζω τα μανιουάλ των μηχανήμάτων και των συσκευών και στα γερμανικά εκτός από τα αγγλικά και τα ελληνικά. Η ηλικία μου κοντεύει στα 38 πια αλλά αυτό πλέον δεν με απασχολεί. Βρίσκομαι στην αρχή μιας άνοιξης και αν η υγεία μου το επιτρέψει σκοπεύω να την κάνω να διαρκέσει πολύ, όσο πιο πολύ γίνεται. Ο γιός μου το πιό πολύτιμο στοιχείο της ζωής μου είναι εμπνευστικός και εύθραυστος. Σαν περιστέρι που το σφίγγω στα χέρια μου και δεν το αφήνω να πετάξει. Νιώθω την καρδιά του να χτυπάει στα χέρια μου και οι μύες μου χαλαρώνουν. Όλα καλά λοιπόν αρκεί να έχει φτερά γερά και κάποια στιγμή θα πετάξει. Τι να σας πω τώρα Auf wieder sehen και καλό καλοκαίρι.