Yeranos

Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007

Καλοκαιρινές διακοπές στη Ρόδο

Σήμερα φεύγουμε διακοπές για τη Ρόδο. Όλη η οικογένεια σε αναζήτηση διαφορετικών πραγμάτων ο καθένας. Εγώ την ξεκούραση και την ανεμελειά, η γυναίκα μου την ξεκούραση την ανεμελειά και την περιήγηση και ο γιός μου το διαφορετικό και το παιχνίδι. Έχω ξαναπάει άλλες δυο φορές διακοπές στη Ρόδο και πραγματικά μου συνέβησαν άσχημα πράγματα σε αυτό το νησί. Δεν είχα μάλλον την κατάλληλη παρέα αλλά και γιατί η κοσμοπολίτικη του ατμόσφαιρα δεν με συγκινεί. Δεν μπόρεσα να βρω τις προηγούμενες φορές μια γωνίτσα που να κουρνιάσω και να ονειρευτώ. Δεν με ταξίδεψε το μέρος. Τώρα βέβαια αναζητώ διαφορετικές εμπειρίες πιο επίγειες και φυσιολογικές. Με έχει πιάσει τελευταία μια λατρεία του φυσιολογικού που περνάει μέσα στο μυαλό μου όλο και πιο έντονα καθώς η εικόνα των γεροντότερων συγγενών και δασκάλων ξεθωριάζει. Η συντήρηση είναι κολλητική και περνάει από γενιά σε γενιά. Η πρόοδος πλέον είναι στα χέρια νεότερων γενιών.